My went Tiger Woods..

Golfrundan gick sjukt bra idag alltså, jag spöade hela gänget till och med och det mina vänner, det är inte illa. Det här ska jag leva på länge, eller åtminstone tills Jacke får en returmatch och slår mig när min nybörjartur har vänt. Men just nu kan jag väl få vara liiite stöddig, för det var en bra runda jag gick, det säger till och med mina golfproffs till svärföräldrar och jag som trodde att jag skulle behöva en jätteklubba för att en träffa bollen. Så nu har jag bestämt mig för att så länge det går såhär bra så är Golf mitt sommarnöje, avslappnade och ger bra med motion och så är det ju helt klart rätt mysigt att strosa omkring där på banan en sväng eller två.




Imorgon är en hektisk dag, absolut sista inlämningsuppgiften ska in och vet ni vad som händer sen?
Föreläsning med Olle Waller, från "Fråga Olle".



Det ser jag verkligen fram emot, det kommer nog bli sjukt intressant. Så nu ska jag ta min söta fästman i handen och bädda ner oss under täcket, för att mysa framför tvn ända tills jag somnar gott. Så ses vi imorgon kära vänner! PussochGodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0