Kära bloggen..

..idag behöver jag dig, det är en riktigt dålig dag idag. Har varit så sjuttons trött så det finns inte det är regnets jävla fel!! sen försökte jag ta en powernap på eftermiddagen för att återhämta förlorade krafter, tji fick jag när det började springas fram och tillbak i mitt älskade sovrum, det var än det ena och än det andra och var det inte någon som skulle låna något eller gnälla på mig så ringde telefonhelvetet. Detta ledde i sin tur till att jag var en förbannad bitterfitta på mötet, jag hatade allt från hästmänniskor till antirasister och när jag äntligen kommer från ett långt möte, med förväntningar om en nyduschad fräsch och mysig pojkvän, så har han inte ens lyckats hitta till dushen, denna ständiga väntan gör mig GAAAAAALEN!!

Men nu är jag iallafall tillbak igen bloggen, och jag ska verkligen försöka stanna den här gången. Dessutom kan jag komma med en god nyhet, jag behöver inte gå ut i arbetslöshet efter skolan, detni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0