Orket sviker..!

Usch, vilket helvete det här är. Har nu inte sovit ordentligt sen i Fredags, har lyckats få en timmes sömn eller 2 per natt kanske. Och så igår fick jag ju äntligen reda på varför jag har ont, fick antibiotika och smärtstillande så att jag blir frisk snart. Jag tänkte ju självklart att smärtstillande är skitbra, då kanske jag får sova 1 natt iallafall. Tji fick jag när jag hade domnat av och vaknat efter 1 timme, lika ont igen, vad i helvete är det för jävla smärtstillande?! Som bara verkar 1 timme?!? Jag är besviken på dig Sir. Smärtstillande!! Nu är jag så fruktansvärt less på att ha ont, på att inte få sova och på att vara äckligt gnällig, vafan, lägg in mig och söv ner mig tills allt är bra, jag orkar inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0