Min älskade Jacob

Jag älskar ditt sätt att lägga dina armar runt min midja när du står tätt bakom mig, hur du pussar mig i nacken och hur du får alla andra att bli så tråkigt grå. Det finns ingenting i världens som slår känslan av att somna i din famn. Jag kan knappt slita blicken från dig för du är vacker inifrån och ut.

Första gången du tog min hand visste jag att jag aldrig ville släppa taget och bara tanken på dig får mig att le. Kärlek för mig är att vakna på morgonen och veta att det är du som ligger vid min sida, att försöka kliva upp utan att väcka dig, men ändå bli lycklig när jag ser att du öppnar ögonen, om än bara litegrann, och ler sådär som bara du kan.

Jag älskar när vi busar och brottas, allra helst när jag vinner.

                                                      Det jag egentligen vill säga, hjärtat är:
                                            Du gör mig till den lyckligaste flickan på jorden! <3


                                    
                                   "Hur vacker du är, inga ord kan beskriva. Över dig kan ingen kliva..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0