Jag är nog en norrlandstös ändå..

Jag är tillbak i en av mina "spendera-mer-tid-i-urådslokalen-än-hemma"-perioder och som vanligt trivs jag som fisken i vattnet, hur i helskotta ska jag klara av att lämna det här någonsin? Har till och med börja överväga att stanna i Gällivare bara för allt som jag faktiskt byggt upp här. Jag är inte så säkert på att jag vill börja om från ruta 1 och bygga upp ett nytt liv, med ny umgängeskrets och nya intressen på ett helt nytt ställe, när jag redan har ett fullspäckat schema, goda vänner och glada minnen härifrån, jag har redan ett liv här, ett bra sådant dessutom. Det är ju trots allt det här jag älskar och brinner för, utelivet är kanske inte det bästa här, men vart annars i sverige om inte här kan man ta skotern till polarn och dricka kaffe, jag kommer dessutom aldrig hitta någon som kan dela mitt dansintresse som de jag har här, eller någon som brinner så sjukt mycket för ungdomsfrågor som mitt ungdomsråd. Jag har allt jag behöver här helt enkel, ett bra liv och för att inte tala om jordarnas finaste pojkvän.. <3


Kommentarer
Postat av: ida

jag tycker om att ha dig här, sådetså!

2010-03-27 @ 01:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0