Thinking over..

Had some ups and some downs,
but I'm healed.

Om ni inte redan märkt det, kära läsare så har jag varit lite mer åt "down-hållet" senaste tiden, men när jag började tänka efter här idag så insåg jag att mitt liv faktiskt är ganska händelserikt. Allt kan inte vara perfekt jämt, men gosse det är allt bra nära. Jag menar, man kan väl inte direkt kalla der meningslöst och säga att det aldrig händer någonting, när man reser mycket, åker på spontana roadtrips för sitt största intresses skull, eller när man åker och spelar golf och gör andra bus titt som nätt, dag som natt. Nu har jag ju dessutom kommit igång med träningen igen, efter några månaders(!) sjukuppehåll, träningsvärken bränner i kroppen och jag älskar det (det kunder nu aldrig gissa va?) Är helt färdig med skolan, föralltid om jag så vill det och nästa vecka börjar jag på nyjobbet, ett gruvtroll ska jag blir. Detta ser jag fram emot, mycket. Det är så mycket jag ser fram emot och nu ska jag bara fundera ut vad nästa milstolpe i livet är, kanske barn här om några år, kanske en flytt söderut eller varför inte utomland när jag ändå är igång.

Nu ska jag bädda ner mig med den prins som förgyller alla mina dagar och ladda för morgondagens hårda mag-/ryggpass.  Godnatt!


psst.. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0