Nattliga tankar igen..

Jag överlevde förra natten, fick tillslut en del av täcket och somnade efter mååånga om och men.
Men guess what? Nu ligger jag här igen, "the love of my life" somnade väl för sisådär 1,5 timme sen och jag kan inte låta bli att ligga och titta på han när han sover, min lillprins. Inatt har jag iallafall fått täcke. Det är helt sanslöst hur rubbad min dyngsrytm är. Vilken rackarns tur att jag har en ledigvecka på mig att ställa om från somna till vakna 5 på morgonen inför förmiddagsveckan.

På tal om jobb så är jag nu gruvtroll på riktigt, eller egentligen inte, jag jobbar ju ovan jord. Vilket som så är iallafall första riktigt arbetsdagen (kvällen) avklarad, det är mycket nytt att lära sig, men det blir nog bra när man har fått smälta allting. Verkar vara ett riktigt bra skiftlag jag hamnat i och det gör det hela mycket enklare. Tur att man inte hamnade med någon surgubbe som tror att de äger hela världen för att de var med och byggde den för sisådär 2010 år sedan.

Nåja, trots att jag sovit rätt länge idag så är jag faktiskt ganska slumrig nu, så kanske kan rättställa min skeva dyngsrytm åtminstone med 2 timmar idag, ska iallafall göra ett försök så är man påväg åt rätt håll iallafall.. Natto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0