My goes down..

Är inne i en såndär "vad-är-meningen-med-livet"-fas igen, alltid lika tröttsamt. Känns verkligen som att dagarna bara går utan att jag får någonting uträttat, jag blir alldeles knasig. Funderar numera dagligen på den eviga frågan: Vad är meningen med livet?  Finns det ens någon mening? Eller föds man bara för att vara i några årtionden och sen dö? Är det verkligen så det ska vara? Känner mig meningslös och ivägen jämt nuförtiden. Känns som att hur jag än gör så blir det BARA fel. Om någon snäll jävel har ett rimligt svar på dessa frågor så får ni mer än gärna höra av er.

Var på EDPS på Piteå Dragway i helgen, och ni kan inte ens föreställa er körsuget man har efter att man kikat på massa snabba, snygga, mindre snygga, fula, risiga, stylade bilar, känt lukten av gummirök och avgaser och hört ljudet av hårda motorer en hel dag. Hade jag varit rik hade jag köpt en alldeles egen motorstadio, inomhus, så man kan köra året om och den ska innehålla allt, så man kan köra allt från snabbast rakt fram, som på strippen, till att drifta på kringelkrokiga banor, snälla tomten, det är det enda jag önskar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0