Vi börjar bli gamla tillsammans..


Det här kära vänner, är mitt första "riktiga" blogginlägg 
(alltså bortsett från inlägg på t.ex. lunarstom, helgon eller annan community),
det här var mitt första riktiga blogginlägg i min första alldeles egna blogg. Det är skrivet den 2 Mars 2007, och vad som står ser ni ju själva.. Det är alltså närmare 3 år sedan det skrevs nu och stundtalt har jag varit riktigt dålig på att skriva blogg under dessa år, men oftast har jag iallfall lämnat ett litet spår efter mig så ofta som möjligt och än har jag inte ledsnat på att skriva av mig, för bloggen har gjort mycket för mig. Även om jag aldrig har skrivit särskilt mycket om mitt privatliv så har jag ändå alltid vetat att i bloggen kan jag skriva av mig och sen om jag vill publicera det så att andra kan få en liten glimt av vad som pågår i min tankeverkstad. Visst jar jag bytt plats att blogga på några gånger under dessa år, men bloggen har jag och kommer alltid hålla varmt om hjärtat, tack bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0