Ungdområdet - Makes anything possible!

Har precis kommit från ett möte ang. en ny ungdomskonsulent och det kändes riktigt bra, tänkte uppdatera ungdomsrådets blogg idag, men insåg att det är nog vettigare att skriva lite om vad som är pågång här istället, då jag misstänker att jag har fler läsare då jag uppdaterar ganska mycket mer. Så här är det:
- Ungdomsrådets hemsida är pågång, vår alldeles egna Jonathan jobbar hårt och det kommer nog bli sjukt bra, så fort det är klart hoppas jag att alla är och kikar in där, för det är där det händer!
- Ny ungdomskonulent är också pågång, det är det vi har varit på möte om idag, träffat den "tilltänkte" och fått lära känna henne lite och hon har fått lite mer inblick i hur vårt arbete ser ut. Hon var väldigt trevlig och verkar vara precis en sån som kommer passa bra med alla oss galna ungdomsrådare.
- Skrivelserna som kommit in till Ungdomsfullmäktige i November ska vi börja kika på nu, och alla bra förslag ska vi ta vara på, tack för det!
- och som vanligt så är arbetsgrupperna många och alla har många bollar i luften, håll utkik för vad som kan hända!

Och jag hoppas verkligen att alla vet att om det är någonting man vill göra så kan man höra av sig till oss i Ungdomsrådet och vi gör allt vi kan för att uppfylla alla ungas önskemål, det är ju därför vi finns.
Det finns inga dåliga förslag, bara nya utmaningar!

Och Ungdomsrådet hade inte varit någonting utan allas våran underbara "Mamma Karin", tack för allt!


Och här kan nu läsa mer om Ungdomsrådet/UPP/Ungdomsfullmäktige och allt annat som rör dig som Ung i Gällivare: Ung i Gällivare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0