OBS!! Gnälligt inlägg, undvik att läsa om du har svårt för småbarnsfasoner!!

Ligger här i min säng, alldeles ensam och tycker synd om mig själv. Det händer så sällan så nu förtjänar jag faktiskt att vara lite gnällig och krävande. Har sovit dåligt som tusan inatt, har vaknat säkert 30 gånger av att jag råkat rulla över min trasiga fot och att sen somna om är ju nästintill omöjligt när det gör ont och nu har jag varit ute och skuttat omkring, handlat present åt mammsen och sådär vilket gör att värken är nästintill outhärdlig. Kombinationen dålig sömn och överbelastning leder verkligen till att jag blir någonting jag inte är i vanliga fall.. Gnällig! För nu är jag både trött och har ont.. och ingen som tar hand om mig och dessutom vill jag dansa nu! Det blir som inte så mycket värre.
Lite vila på det här så jag orkar med kvällens kalasande. Puss!
(Ungefär såhääääär synd är det om mig nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0