Äter gott och grattar hjärtat!

Fick bli en snabbmiddag idag också. Har blivit fruktansvärt dålig på att äta bra mat, eller ja, bra mat äter jag väl men fruktansvärt ovarierat. Quorn på alla olika möjlig sätt varvas med kyckling, nudlar och pasta hör till standarden och jag orkar sällan eller aldrig lägga ner mer än 10 minuter på att fixa käket. Men det blir nog bättre snart, den dagen jag blir duktig på att exprimentera i köket, den dagen ska jag laga mat ordentligt och varje dag.
Idag blev det Quorn, med nudlar, gott!

Och idag fyller världens bästa Jacob Uvemo Moritz år, oj så bra han är,
Grattis hjärtegull! <3


Kommentarer
Postat av: ida

åt samma sak idag. men några kakor slank ner nu när andreas fyllde år igår. det erkänner jag. får anstränga mig extra på spinningen istället :)

2010-01-23 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0