Ajaj..

Måste verkligen bli bättre på det här med bloggandet, men har varit så inne i ruset av att träna igen, det finns ingenting skönare än känslan av att man använt sin kropp. Har dessutom hunnit åka en del skidor, hur underbart som helst. Det där var dom bra nyheterna, nu till dom dåliga: Skidåkningen idag slutade på akuten, trasigt ledband i foten, eller någonting sånt, vilket innebär att jag dels inte kan varken träna gym eller dansa på ett tag, dock kommer jag få bra träning för armarna, när man hoppar omkring på dom där stödbenen. Men framför allt kommer jag ha mer tid för bloggen! Bra va?! Då är ju bara problemet: Vart ska jag få inspiration till att blogga från om jag inte gör någonting? kan någon svara på det?

Har iallafall haft en superkväll hos en god gammal vän, jag är inte en sån tjej som klarar att ligga hemma i sängen oavsett om jag har ont eller inte. Men nu säger jag Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0