Jag är iallafall bloggare..

...om än en dålig sådan. Har precis kommit hem från ett härligt gympass, ska bara svida om och sen iväg på jobbet. Känner att bloggen har fått bli lidande för mitt överbelastade schema... igen! 

Så det där jag sa om att skärpa mig och bli en bra bloggare, Glöm det!
Jag är nog en slags periodare som skriver bra ibland och helt kasst ibland, men har iallafall gjort ett tappert försök att skriva några gånger i veckan. Men jag funderar fortfarande hur folk kan ha så mycket att skriva om att de får ihop flera längre inlägg per dag, jag får på sin höjd ihop någonting i stil med "Jaha, nu ska jag sova, så go'natt!" och så är jag helnöjd med att jag ens har orkat logga in och skriva den där meningen och bara därför sitter man och "stylar" det med kursiverad text, olika färger och liknade bara för att det verkligen ska kännas som att det var värt att logga in och skriva de där 7 orden.
Det finns 2 sorters människor, de som bloggar och de som inte gör det.
Jag är nöjd bara med att vara en bloggare, för en bra bloggare är jag inte född att vara.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jooo du är visst född till en bra bloggare ;)

2010-03-11 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0