Älska dagar som denna..

Har precis slängt mig ner i sängen med datorn i knät, efter en härlig början på dagen, trots att jag är rätt slut, OS tar kål på mig. En lektion sen begav vi oss mot gymmet och ett relativt hårt helkroppspass, skönt var det. Lunch med Mallan Brallan och sen hämtade vi jordens sötaste lillprins från dagis. Nu har jag fortfarande överskottsenergi så jag hade kunnat springa till Luleå och tillbak tror jag, funderar därför på en långprommis innan dagens arbetspass på Maria Fritids och sen ska jag längta till Buggen ikväll..

Någon som har några mysiga planer för helgen förresten? Råkar nämligen vara så att jag är ledig helgen + att jag är pojkvänsfri också. Tänkte därför passa på att hinna spendera kvalitétstid med nära och kära som man annars inte träffar så ofta, ni vet vart ni hittar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0