....

Jag hade tänkt berätta om min påsk, men insåg ganska snart att det faktiskt inte ens är intressant att prata om. Det räcker att säga att jag haft en otrolit lugn och mysig påsk, med det absolut finaste sällskap man kan ha.

Istället kan jag berätta att min kära vän Ida har informerat mig om att jag faktiskt inte är psykiskt störd bara för att jag ibland filosofera om saker som att jorden skulle vara en glaskula, eller vart man hamnar när man dör. Psykiskt störd hade jag tydligen bara varit om jag faktiskt på riktigt levde som att jorden var en glaskula eller trodde att jag kanske var död eller att det bara är i min lilla värld de människor som finns runt omkring mig existerar på riktigt.
Men om det nu skulle vara så att jag faktiskt råkade gå och bli psykist sjuk någon gång så har Ida lovat mig att hon ska ledsaga mig, hon är bra den där Ida, må jag tycka!


Och har ni tur kära bloggläsare så dyker det kanske upp lite gästbloggare här snart, variation förnöjer har jag hört!

Kommentarer
Postat av: ida

haha sötboll :) vi kommer nog få ledsaga varandra i framtiden, men inte ännu va? :)

hoppas den lilla vulkanden ger sig snart, den får inte förstöra för oss!

2010-04-19 @ 18:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0