Back on track..

Jag har varit en mindre bra bloggerska här på senaste, jag vet inte om det är det att jag hoppas på fler härliga gästbloggare så som D-anne, eller om jag verkligen bara har varit slö och oinspirerad.
Vilket som är jag tillbak nu oavsett vad jag haft för orsak till den långa frånvaron och mycket har hänt.

Det är lite komiskt det här, jag har varit i Piteå, Fagervik från Torsdag till Söndag, ingen TV, inga tidningar, inga datorer, så otroligt skönt och avslappnande måste jag säga, men det är ju gaalet hur mycket man missar. Jag hade ingen koll på Vulkanutbrott, stoppade flyg och strandssatta resenärer. Detta hade jag ju förmodligen inte heller blivit orolig över om det inte var så att:

1. Måndag morgon skulle Fryshuset m.fl. hit upp till Gällivare för att ge oss Fryshusanda. Jag var helt sjukt orolig att de inte skulle förstå hur långt 130 mil är och att de skulle tro att det faktiskt går att sätta sig på ett tåg samma morgon om det krisar. Vilken tur att jag hade fel, för de hade förstått krisen och så gott det går fixat hit de flesta som skulle hit och gav oss både massor med lärdom och inspiration och så mycket mer. 2 riktigt bra dagar, men det berättar jag mer om någon annan gång.

2. 6 Maj åker jag och Ida till Alanya, Turkiet och fast det börjaar lugna sig på flygkrisfronten så är jag ändå orolig att vi inte ska komma iväg. För såhär är det, jag behöver komma bort, Ida behöver komma bort och vi förtjänar det här efter en hård vinter/vår. Så, keep your fingers crossed för oss!

Och detta ska ni planera in, så fram med kalendern:
Dansens Dag 29/4,
be there or be fyrkant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0