When drugs don't work, get high on life..

Igår var en riktigt bra dag, tralala.. Idag är inte riktigt en lika bra dag, efter en och en halv timmes sömn så kunde det bara gå utför och jag har funderat mycket på det här med snön, ibland ser den så lätt ut, som om den nästan inte fanns, sådär lätt som man önskar att allting var, men det är det tyvärr inte. Jag menar, vad enkelt det hade varit om svaret på alla frågor man har i livet föll från himlen så som stora snöflingor en fin vinterdag, det hade varit enkelt att bara fånga en och det skulle vara svaret på just den frågan man undrar över. Eller om allting man längtade efter gick lika fort som "snöspikarna" i en snöstorm, eller att humöret alltid var lika klart som de sjärnklara vinternätter då man kan ligga i timmar och kolla på Lilla Björn och Stora Björn. Jag vill att livet ska vara lätt, men tills den dagen jag hittat min lätta vardag, ser jag till att leva varje sekund för att inte ångra någonting jag aldrig gjorde, I'll get high on life!



Och förresten, tack till världens bästa Johanna som hjälpt mig med bloggdesignen, jag behöver ständig förändring och jag kunde inte bli mer nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0