Nattligt besök...

...som stannade långt in på morgonen. Mr. Migrän hade nämligen bestämt sig för att våldgästa mig precis när jag egentligen har som mest att göra. Men kraftig huvudvärk leder ofta till många "avdelning13"-tankar när det väl börjar släppa och dagens stora fundering är: Hur hamnade jag här? En drivande ung tjej som ibland arbetar lite för hårt, i en liten håla där det inte finns någonting att göra? Var det verkligen en smart placering? och vad hade hänt om jag inte hade hamnat här utan i en större stad, eller kanske inte ens i Sverige? Jag funderar mycket på vad som finns utanför våran värld, kanske är det så att vi lever i ett sånt Sims-spel, ni vet där man bygger ett hus åt en människa eller en familj och sen lever man deras liv genom datorn. Om det är så, är det alltså någon som har suttit och pusslat ihop vår värld i en dator och kanske är det så att när vi spelar typ "Sims hot date" (eller vad de där spelen nu heter) så skapar vi en värld för någon som precis som oss blir styrda av en dator och eftersom man inte kan spela 2 stycken i "samma stad" (ja, jag har spelat det, kanske en.. eller 2 gånger, så jag vet) så måste det i sin tur innebära att det finns fler än bara vår värld. Och den idioten som styr mig kan inte ha mycket till liv iallafall, så som den personen sysselsätter mig. Uschjamej, jag blir alldeles snurrig av alla dessa funderingar.. Om någon vet svaret på mina livsfrågar, skicka de till [email protected] , snarast möjligt som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0