Halva dagen avklarad..

..bara resten kvar. Har hunnit med fruktansvärt mycket på bara en timme nu, så nu är allt klart inför morgondagens UF-dagimorgon klockan 09:00 är det bara att köra (Ni som ska medverka kan gärna vara där lite före 9 ändå..)
Men nu ska jag lägga fokus på kvällens träningar, först har vi träning med tjejerna klockan 5 och då ska vi ha lite övningar för självkänslan, på det området kan vi nog alla behöva en liten boost ibland.
Sen är det vuxengruppen ikväll.
Så jag gissar att vi ses sen bloggen!

och justja, Bussen till Luleå går 06.30, men är man där klockan 06.00 så finns ju ingen risk att missa den. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe jag hittade mitt papper. och jag kommer förmodligen inte vara där kl 6 ;)

2009-11-11 @ 22:03:04
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-11-13 @ 12:17:58
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0