Goodnight, sleep tight, don't let the bedbugs bite..

För flera år sedan, när jag var yngre tyckte jag om en pojke jag kände då. Han var min och vi var "sweethearts", det var då. Varje dag dök bråken upp och varje kväll var vi kärare än någonsin. Ingen kunde göra mig mer ledsen, men ingen kunde heller lyfta mig så högt som han. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde, men plötsligt gled vi isär. Nu idag är han inte densamma längre.. 
Fast nu är jag kär i en saga, trots att det gör riktigt ont. Jag bryr mig inte om jag blir tokig, för jag är redan förtrollad..

Fasiken vilken kul grej som vi kirrade idag, men det får bli morgondagen historia för att hålla borta "avdelning13"-tankarna. För nu ska jag slumra sött och möta världens bästa som redan är i drömmarnas land.. Natto <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0