Godnatt bloggen!

Det har varit en lång dag idag, men har iallafall hunnit dansa litegrann och ska jag berätta en sak för er. Det må vara så att jag har rätt mycket att göra i mitt liv och folk kan nog anse att dansen bara är ännu en tidskrävande belastning, men så är det inte alls. För ibland måste jag verkligen släpa mig till dansen för att det känns som att jag ALDRIG är ledig, men när jag väl slår på musiken och bara är, det är då jag egentligen är som mest ledig. För det är det mest underbara och mest avkopplande som finns, det känns som att man kan få utlopp för alla känslor när man dansar, det spelar ingen roll om man är glad eller om man är arg, allt blir så enkelt bara.
Och resten av veckans viktigheter:


Kommentarer
Postat av: anna n

är det verkligen 06 30 bussen går ? Jag hade för mig det var 6 ? =)

2009-11-11 @ 09:42:15
URL: http://erniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0