Förlåt bloggen..

..för helgens dåliga uppdatering. Har haft fullt upp, fredag tänkte jag faktiskt blogga men jag hamnade på nattcafét istället och där blev jag kvar hela kvällen sen, var ju dessutom tvungen att sova eftersom jag skulle upp tidigt, riktigt tidigt.
För lördagmorgon kl. 06:30 satte vi oss på bussen som skulle ta oss till Luleå, lärkan och vår dansföreställning.
Trots 3 timmar på en varm och vinglig buss, med jordens värsta migrän (som till och med fick mig att gråta), så slutade dagen ruggigt bra och vi var bäst, som vanligt.
Jag har jättemycket tankar som jag tänkte skriva ner här redan innan helgen, men jag har också fruktsansvärt mycket att göra också så jag måste försöka ta mig tid att blogga utan att somna.
Nåmen nu är det iallafall lite lugnare, ska kika Nitro Circus på MTV nu och sen hem till bädden, Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0