Duktig flicka..

Jag har varit duktig idag och plockat, dammsugit, bäddat rent, dammtorkat, torkat golven och röjt garderoben. Usch vad jag känner mig nöjd över mig själv (och min kära "sambo" förstås). Men jag kom fram till 2 saker:
1. Dammet samlas alltid (utan undantag) under sängen och i hörnen överallt.
2. Svarta saker blir tamefan dammiga på bara några sekunder igen..
Varför är det så? Kan någon smart jävel svara på det.
Dessutom har jag kommit fram till att det luktar sjukligt gott när det luktar rent. I lovin' it!
Nu ska jag slänga i mig köttsoppa, sen åka och göra bort lite pappersarbete, sen det är dags att svänga sina lurviga igen, innan jag äntligen får åka hem och duscha och lägga mig i min nybäddade sidenklädda säng, JAG LÄNGTAR REDAN .. Ses sen bloggen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0