2010 ..?

Är hemma på "lunch" och sitter och funderar över vad man ska göra efter jul när allt lugnat ner sig litegrann och jag kommer bara fram till en enda sak; Jag vill resa, uppleva saker!
Jag var ju nämligen i Taizé i Maj och förutom dansen så är det nog det bästa jag har gjort, det var så sjukt avkopplande och underbart där och jag har aldrig mått så bra som när jag kom därifrån, jag har fortfarande starka minnen av tysta parken en solig dag, eller gemenskapen på Oyak på kvällarna, det var så enkelt men ändå någonting att bära med sig resten av livet. Och nu är jag sugen dit att åka igen, dessutom är jag sugen att tågluffa i Europa, åka till Sydafrika, Kroatien, Asien och varför inte Alperna. Vad tycker ni? Någon annan som är sugen?



Nu ska jag återgå till livet igen, vi ses sen bloggen.
Puss!


Kommentarer
Postat av: ida

jag.

2009-11-12 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0