Paltkoma..

Ligger på Mormors soffa och har just avnjutit en paltmiddag utan dess like. Damn vilket paltkoma jag har nu alltså! Och att jag måste pallra mig upp och gå ut med monstret väldigt snart gör INTE saken bättre.

Fick en kommentar på mitt förra inlägg om att jag tycker att lärarna visst kan söka reda på deras information själv och:
1. Vad fan är det med folk och anonyma kommentarer alltså? - Skärpning!
2. I vanliga fall är jag betydligt smartare än så och vet mycket väl att det är väldigt viktigt för mitt lärande att skriva dessa arbeten, fast de ofta känns tradiga, men just imorse var jag sådär äckligt trött så jag ville bara dö och då kändes det verkligen som att jag bara skrev det för någon annans skull och det slutade med att jag gick därifrån. Snälla ta inte allt så allvarligt, lite komisk ironi behövs i vardagen, KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0