Julkänsla..

Har varit alldeles för mycket i helgen så har inte ens hunnit med min älskade blogg.
Helgen vart riktigt lyckad iallafall, trots några felsteg, lite sömn och lite mat så har det varit riktigt bra ändå.
SNÖYRAN 2009 blev en succé, och cred till Anna och Bettan som har varit spindlarna i det stora snöyrannätet!

Nu har jag precis hunnit få upp lite julpynt. Gardiner har bytts, och röda små inslag har satts upp lite här och där i min lilla boning och nu ligger jag och lyssnar på mysiga jullåtar och har ÄNTLIGEN fått lite julstämning och det är längesen jag kände den känslan. Har saknat det och härmed blir det offentligt:
My Spets hatar inte längre julen! Nej, snarare tvärtom.

En underbar jullåt från en underbar julfilm:
Where are you christmas? -


Kommentarer
Postat av: Maja

You're a mean one mr grinch!

2009-12-07 @ 09:00:37
URL: http://majaviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0