Godmorgon bloggen..

fasiken jag är så trött att jag nästan mår illa, hur fan går det till? Sitter för tillfället på jordens tråkigaste historialektion, jag förstår inte varför vi elever ska skriva en miljon arbeten om massa saker som hände för flera hundra år sedan. Jag menar, om dem nu så gärna vill veta så är det inte så svårt att hitta det på internet, eller ? Och ska inte lärarna vara smartare än eleverna? Varför behöver dem då massa information som vi tar reda på? Funderat på att bli "nätsmarta" era jvl nötter? Så kan ni fixa det där själv ska ni se..

Kommentarer
Postat av: undrar

skriver du arbetena för läraren? inte för din egen skull??? ....

2009-12-03 @ 11:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0